"ehh...du får nog ta av dig skägget innan vi hånglar..."

varför var mitt span tvungen att springa runt i tomtedräkt hela kvällen? man kan fan inte ragga upp en tomte! det går inte. påminde mig enbart om det avsnittet i sunes jul, när sune ska köpa en "tjejgrej" till sophie och blir jagad av en massa olika tomtegubbar i affären. så kändes det ikväll. han var liksom överallt, fast jag visste inte om det var han eller någon annan. de var så många.

ofta man refererar till sunes jul. men micela är ändå  värst. när vi skulle sjunga "raska fötter" på julsittningen utbrister hon "den här låten sjunger rudolf när han ska hugga en gran".

hängde mycket med brudarna ifrån korridoren ute ikväll. sandra & viktoria. vi hade bland annat en diskussion om den jävla pianospelaren i våningen under. det roligaste var att viktoria hade fått för sig att det var storemma som spelade keyboard. HAHA!



Kommentarer:
Postat av: Suss

Varför ha tomtedräkt på sig alls? Inge vidare sexigt om man inte är tomtemor. Men det kanske du är? =) *puss* Hoppas vi ses innan jul föresten. Jobbar från och med imorgon (fre) fram till julafton. Så jag finns i Uppsala hela tiden!!

2005-12-15 @ 09:41:50
Postat av: jag i 26:an

de va ju faktiskt inte när rudolf hugger gran, utan när han DANSAR kring granen :)skrattar. länge leve sunes jul och dig, emma pemma. ses imorgon. Kramar!

2005-12-15 @ 21:29:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits