"he is soooo hansom!!!!"


var det första carrie sa första gången hon såg mr big. vadan alla dessa fula killar i sex and the city? jag & emma diskuterade det tidigare ikväll, att den enda, som skulle kunna klassas som snygg, är samanthas modell-pojkvän. visst, varför bry sig om utseende så förbannat, men det roligaste är att de jämt kläcker ur sig kommentarer som "he was rich, nice and extremely goodlooking" om någon som ser ut sådär....njaa...som en gubbe liksom. varför kan de inte få män i sin egen league? brist på vackra manliga skådespelare? nej, det håller inte. det är bara att kolla alla high-school-serier och dylikt. fast där är det ju mer pojkar, och i sex and the city ska det vara riktiga män. jag kanske inte bara gillar man-looken. fjunisar är nog mer min grej.

17031-23

sooooooo hansom, eller?



17031-25

emma påstod att mr big är snyggare än aidan. nej nej nej....skulle 2000 ggr hellre vilja vara med aidan än med mr big. men det kanske är för jag var tillsammans med en kille som hette aidan när jag bodde dublin. dont know.

17031-24

den här är ändå värst. charlottes trey som vägrade att ha sex och istället runkade inne i badrummet tillsammans med ett gäng porrtidningar. usch.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits