min önskelista

läste på en blogg om någon som hade gjort sin önskelista i InDesign. rätt coolt. men som vi alla vet är jag inget proffs på detta program. om så vore skulle en hel del saker i mitt liv se annorlunda ut för tillfället.

well. här är min önskelista iaf.

1) Bounce-dvd:n - bounce live på nalen.

2) en massa böcker. jag som har tid att läsa så mycket. har hållt på med harry potters fjärde bok "harry potter och den flammande bägaren" (fast på engelska) sen innan sommaren... men ändå. det finns så mycket böcker jag skulle vilja läsa. bland annat: Det är 1998 och har precis börjat snöa av Sigge EklundFashionistas, The devil wears prada m.fl.
en annan bok jag är rätt nyfiken på är Dannyboy och kärleken (töntigt namn) som handlar om en student som kretsar omkring i uppsalas nationsliv. alltud kul när man känner igen platser och sånt. som när vi var i dublin och elin & rosanna hela tiden läste upp citat ifrån Marian Keyes böcker om att ranelagh (där de bodde & jag nästan bodde)  var den mest "posh" stadsdelen i hela dublin.

3) locktång. jag måste ha det nu. helst skulle jag vilja se ut som cindy från idol i håret.

4) mjukisbyxor med tillhörande jacka. en från Juicy couture skulle inte sitta helt fel men då de kostar typ 2000 kr så jag får nog nöja mig med den från bik bok.


det var nog det for now.





Kommentarer:
Postat av: emma-slemma

Måste bara säga. Locktång är överreklamerat! man orkar fan aldrig stå med den jävla prylen, bara om man typ ska göra en extreme make-over före utgången. kanske får bli en inför klaras nästa vecka, haha.Förresten tycker jag du va lite ful där med valet av bilder på männen från sex and the city. Fulaste bilden du kunde hitta av mr Big och snyggaste du kunde hitta av helyllekarln Aidan. Men I agree; ingen av dom är egentligen nåt att hänga granen. Men va fan, brudarna är närmare fyrtio bast, haha!Ska sov nu(ofta). puss P.s din nya ELLE ligger skrynklad på golvet och ops(!)råkade spilla julmust över den `)D.s

2005-12-06 @ 23:16:13
Postat av: Suss

Håller med Emma om att ofta orka stå och locka håret! Men du är så fin i lockigt hår jue =)

2005-12-08 @ 09:08:13
Postat av: Jonas

Jag tänker satsa hårt på "fattig-student" konceptet, borde kunna få ut lite extra fina presenter från släkten med det. Bara skönhetsprodukter såklart... eller?

2005-12-08 @ 17:55:44
Postat av: Malin

aven J Lo har en ratt schysst mjukisdress... men priset ligger nog narmare juicy couture an bikbok...

2005-12-09 @ 14:43:45
Postat av: Anonym

du kan få låna mitt hår ett tag om du vill, jag får nämligen ofta höra av mina vänner att jag ser ut som cindy i idol, dock blir jag lite ledsen när de säger så, men säger de så är det ju så, givetvis =) och vill du låna det får du givetvis göra det =)

2005-12-10 @ 17:49:52
Postat av: Anonym

ps. det sista va ifrån din lussebullsfikande kompis i huset bredvid. ds

2005-12-10 @ 17:50:15
Postat av: emma

malin: är tveksam angående det går att köpa lopezkläder överhuvudtaget i sverige elr inte. å andra sidan har jag inte den kollen jag utger mig för att ha när det gäller kläder. en sak till, du fattar vem mr universal är va?? Om inte; han är ett gammalt ex till dig. jag längtar tills du kommer hem!!! kram!

2005-12-11 @ 02:52:42
Postat av: whjefar webokv

dbzuy vrpsle xwqcigbl ybsoki aitj dejiauc gqmbkxsc


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits