finalmente

Äntligen har jag kommit igång med denna så länge efterlängtade (av mig själv) och lika länge planerade blogg. Tanken var att jag denna kväll (eller natt) skulle skriva så tangentbordet glödde men jag var tvungen att leta biljetter till Halmstadsbesöket nästa helg och det drog ut på tiden må jag säga.Det är dyrt att åka tåg!!!! Funderar på att lifta men misstänker att det kan ta mer än dubbelt så lång tid och den tiden har jag inte.

Nästa gång ska jag dokumentera en kär gammal vän, nämligen "veckans". När detta blir vet bara gudarna. Imorgon har jag lovat att hänga med Erica vid hennes pool i Vårdsätra (Uppsalas Djursholm...typ), på kvällen blir det middag på Bryggan. Söndagen ska förmodligen avnjutas vid något badställe som fjällnora eller liknande och lite senare kommer min syster, pojkvännen och hunden hit och grillar. Fullspäckat schema alltså. Behöver det, har haft alldeles för mycket tid för lallande på sistone.

Expressen fredag kallar!
Sleep tight. Emma


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits