cykelbyxor? vad tänkte du på?

är egentligen alldeles för trött för att blogga men jag måste bara flika in en grej som erik sa till mig när han besökte mig för att intervjua mig till lösnummer om inbrotten i kulinforummet.

mr B gymmar i cykelbyxor. och med marienette. herregud. vilka komplement till träningen. där sprack i varje fall den visionen. attans. och jag som ska gå på universitetets årshögtid i inhyrd balklänning (som universitetet till och med betalar) och äta 7-rättersmiddag i shotsglas tillsammans med mr B. hur ska jag kunna hålla mig för skratt. cykelbyxor? vad tänkte du på? jag som trodde jag började få grepp om dig.

om 7 timmar ska jag kliva upp och starta igång korrekturläsning AB. uppsatsinlämning kl 12.00. woa woa. skönt att få in skiten. försökte räkna hur många gånger jag skrivit "konstruktion" de senaste dagarna. gick inge vidare bra.

godnatt.


Kommentarer:
Postat av: Suss

Cykelbyxor? Lite pinsamt faktiskt!!!
Har varit sjuk sen jag åkt från dej... *tycka synd om sig själv*

Ha en bra helg!!! *puss*

2005-12-01 @ 12:43:08
Postat av: Malin

Mr B= Berglez???? eller hur hans namn nu stavas....

2005-12-04 @ 07:44:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits