in the name of love!


kändisskvaller är egentligen lite emot mina principer som den pretentiösa människa jag är men jag kunde inte motstå.

fast egentligen är jag inte upprörd. mest fascinerad. och sebbe som ska vara så pretto (försökte hitta en synonym för att använda samma uttryck två gånger i ett inlägg är också mot mina principer men insåg att ingen skulle förstå vad jag menade om jag beskrev sebbe som förmäten eller inbilsk). så står han där med elita. det blir fel. men lite intressant kanske. jag gillar folk som inte går att stoppa in i fack. konsekvens är tråkigt. det är därför jag bryter emot mina egna principer hela tiden och aldrig lever som jag lär.

17031-22


Kommentarer:
Postat av: tentatrött emma

Snygg färg du fått på bloggen. Alltid kul med lite variation, speciellt nu i ledans tider.(precis som att din färg på bloggen skulle pigga upp mig, haha. not) har så trist! hatar tenta! och omtenta ännu mer! Men d blir mys med lite jul på söndag. Bak eller marknad eller både och!är hungrig, sitter o knaprar knäckebröd, min stora last. men som lennart sa; då är jag inte särskilt illa ute. Synd bara att det inte är min enda last, hihi.Håller med om sebbe, skumbanan. Nu ska jag natta mig så jag kan kolla på cityakuten o sex and the city. Sov sött, puss! P.s slår vad om att du tittar på meg ryan-filmen D.s

2005-11-29 @ 22:41:55

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits