jag=frikyrklig?

folk kommer totally tro det när de läser min text om sailesh- the hypnotaizer.
gå in själva på www.lösnummer.net  och läs så förstår ni vad jag menar.

"Att sitta och se på folk som får multiorgasmer är inte min idé om en gemytlig lördagskväll."

mohahaha. det där är en sån grej som min mamma skulle säga.

men jag tyckte faktiskt det var lite jobbigt. hon hade kort kjol och alla såg in i hennes "vagina". usch.

men att se Yoshi dansa riverdance, det skulle jag kunna betala för att se igen.

nej nu måste jag sova. ska b-uppsatsera i bibblan kl 10.
kl 10. ja ni hör ju.

sleep tight.


Kommentarer:
Postat av: Åsa

showbiz, mitt rätta liv!! vakna sent. plöja en tidning. inse att det nalkas tenta. max två timmar på ett bibliotek innan ältandet blir alldeles för påtagligt och ekar mellan hjärnhinnorna. det är tyst på biblioteken i uppsala. att smälla tuggummibubblor är ingen hit.
hem och äta daddlar och fylla på kaffetarmen. sminklogen. hela mitt rum ser ut som en loge. kläder och annat trams. men mysigt och showigt. på med kritstrecksrangiga setet. sen väst och hat på. gangsterklädd! in i rollen som en jävligt hot gangster.
min bästa promenad ner till anrika slottsbiografen. lite ältande men mest kraftsamlande.
mer smink i logen. uppvärmning.
SHOWBIZ!!!! applåder confetti rampljus. sexiga män. öl och snacks efteråt. och ett underbart gäng!
hur ser mitt vanliga liv ut? förtillfället håller jag på att sova i kapp och undrar hur allt kommer att se ut när bubblan spricker?
applåder hurrarop. guld. confetti. kärleksnoja.

2005-11-21 @ 17:51:38
Postat av: ingrid

ingen kommer någonsin få för sig att du är samanlänkad till någon sorts frikyrklig rörelse. du gillar ju killar, fester och gäng. livetsord rules...vet du förresten att carola ska flytta till Storvreta, nu när du har ryckt upp dina rötter därifrån. Det sa Chikans kompis till mig, han påstod också att det har funnits koncentrationsläger vid palmen (på allvar). Sen undrade han om jag spelade innebandy. Till sist avslutade han med att säga att jag inte var så bra på foxstrot (eller hur fan det nu stavas) skitstövel.

2005-11-24 @ 23:32:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits