sov sött & dröm om stella

med lite tålamod går det mesta. efter många om & men tog jag mig äntligen till kassan. där visade det sig att man behövde HM-clubnr för att kunna beställa. vem har det i huvet? jo cajsa, räddaren i nöden.
nu är det bara för oss att vänta och längta.

fan vad jag har vänt på dygnet. måste till kulinforummet och städa i morgon. någon jävel bröt sig in där i helgen. inga pengar och en gammal skrutig dator som för övrigt är fastlåst. tji fick du.

så god natt och dröm om stella.



Kommentarer:
Postat av: rosanna

så det var alltså så länge man va tvungen o sitta o vänta för att kunna komma in på sidan. jag gav upp efter 30 min, kanske jag inte borde gjort...

2005-11-14 @ 22:38:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits