what goes around comes around?

eller?
det verkar så. jag har helt enkelt urusel karma när det gäller killar/pojkar/män. det är därför jag får utstå sånt här meningslöst dravel.

var och "hämtade mina örhängen" hos mannen i fråga häromdagen
(jag vet att du, mannen "tjuvläser" min blogg, men du får helt enkelt stå ut med detta, du vet att jag inte är arg, jag har bara ett extremt behov av att uttrycka mig).
skit. det blev katastrof av alltihop. dessutom tappade jag ena örhänget  i den där trallen eller vad det heter, mellan räfflorna, utanför dörren när jag skulle låsa upp. det är inte ens mina örhängen.

nej, det är väl som mamma sa till mig i telefonen häromdagen "du är nog helt enkelt för upptagen för att träffa någon, det är nog inte meningen så bara".
ja, det är så. jag är inte inställd på att träffa "mannen i mitt liv" just nu. men när man för en gångs skull träffar någon som det känns okej med. då funkar det inte. fast det ska kännas mer än okej. var det bara för att jag var den som var i underläge den här gången? jag satte mig själv i underläge. det var mitt fel. jag skyller allt på mig själv. för det är ju mitt fel. vi kanske borde ha dejtat först fick jag höra sen. jaha. jaja, jag trodde vi vart två om att "kasta oss över varandra".

"ta det inte personligt" "du är trevlig och söt".

nej. man kan inte vara med någon som beskriver en som "trevlig". det funkar faktiskt inte.
jag är värd 100 ggr bättre än så och det vet jag.
det mest irriterande är att han nog inte alls har fattat vad han går miste om.

nej. det här inlägget var inte särskilt konsekvent. men skit samma.


Kommentarer:
Postat av: Malin

"Du är trevlig" är verkligen inget att nöja sig med, kan inte hålla med mer. Men det är så svårt att hitta någon som verkligen ger en allt det man vet att man är värd, så ibland kan det kännas som att man nöjer sig med mindre för att inte vara helt ensam... Men det är inget som funkar i längden. Fan, det är svårt sånt här.

2005-11-19 @ 09:33:38
Postat av: Suss

Det där ska du absolut inte nöja dig med!!! DU är mycket mera värd än så!! Den rätta? Finns det någon sådan? =) *pussa*

2005-11-19 @ 21:01:40
Postat av: hon i 26:an

du är rolig du! det jag alltid sagt! haha

2005-11-19 @ 23:02:47
Postat av: han i 26:an

Såklart han fattar att du är mycket mer än trevlig, men det kanske inte var rätt tidpunkt bara....

2005-11-20 @ 17:36:56
Postat av: lalaemma

Sötnos! du är perfect. Skulle jag vara kille eller lesbisk skulle jag bli vrålförälskad och vilja bli ihop med dig direkt. Det vet du. Tror jag är lite kompisförälskad iallafall`) Men din mamma har nog rätt, innerst inne är nog inte ett förhållande det du söker mest just nu. Och är det det lär det inte dröja länge innan en kö av kandidater står på kö utanför studentgatan 30. Pöss!

2005-11-20 @ 22:22:20

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits