fluffigt hår...

hade Jens i helgen.
Tyvärr råkade jag skriva detta i ett sms tillsammans med en del andra saker som "filtrocksligan", "jag avböjde vänligt men bestämt" (på beordan att jag skulle sova över hos karln) samt "jag tror gossen blev lite putt, rätt åt honom" som skickades till filtrocksjens himself.
Sånt händer när man inte tänker på den man ska skicka sms:et till utan på personen man skriver om.

Att gossen var putt var inte en underdrift, vägrade vara med på foto och gick i rask takt med sin filtrock som följe 20 meter framför mig. Jag hoppas att han slappnar av lite tills nästa gång vi ses, förhoppningsvis fick mina sms honom att distansera sig lite.


Denna pinal kanske hade gjort susen för fluffhåret...



17031-11


Kommentarer:
Postat av: grannen med lockigt hår

vad får du allt ifrån :) en skoj prick är vad du är :)

2005-10-06 @ 23:15:29
Postat av: hanna

haha!! fan va roligt. skönt att jag inte e ensam att göra såna saker iaf. hoppas all e bra. en annan har bara fyra dagar kvar tills man drar till italien och käkar ost och flörtar järnet i några dagar. komer bli great!!

massa kramar

2005-10-09 @ 23:17:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits