Back in beautiful Sweden

Efter två dagar har den värsta jetlagen börjat lägga sig.

Flygresan var seg. Från Chicago till Stockholm var det en tjej från storvreta på planet. Vad är oddsen?!?
Var konstigt att höra folk prata svenska igen. Själv har jag kommit in i det rätt fort. Var faktiskt värre efter Dublin. Enda gången var i bilen från Uppsala (stannade hos föräldrarna för en frukost, adventsfika & lunch, riktig mat på riktiga tallrikar!) till Örebro då jag vaknade efter att ha slumrat till frågade Anders "Where are we?".

Har aldrig varit så glad över att vara i Örebro förut. Allt är så litet och pittoreskt. Jag och Anders har gått på stan, fikat på Hälls. Nu ska vi till Hamnplan och köpa en julgran! Ikväll blir det Djävulen bär prada. Finally!

Det mesta med att ha kommit hem är positivt. Men jag saknar människor mer än jag trodde. Erica, Marieke, Yuki, Verena....

Hursomhelst, det är skönt att vara tillbaks i beautiful Sweden!

Kommentarer:
Postat av: Coffe

Välkommen hem! Va synd att Andrew redan fixat med hyresgäst då, men tack så jättemkt för all hjälp. Fika låter supertrevligt för mig. Känner du att du har tid så =) jag är i Örebro nu några dagar för o flytta etc så om du kan typ imorrn passar det för mig. Kan ju höras på telefon om inte annat? Samma nummer som förut?

Kram Coffe


ps. såg djävulen bär Prada på tåget till Ö idag.. Den va faktiskt rätt hilarious.

2006-12-19 @ 21:25:58
Postat av: Coffe

Välkommen hem! Va synd att Andrew redan fixat med hyresgäst då, men tack så jättemkt för all hjälp. Fika låter supertrevligt för mig. Känner du att du har tid så är jag game =) är i Örebro nu några dagar för o flytta etc så om du kan typ imorrn passar det super för mig. Kan ju höras på telefon om inte annat? Samma nummer som förut?

Kram Coffe


ps. såg djävulen bär Prada på tåget till Ö idag.. Den va faktiskt rätt hilarious.

2006-12-19 @ 22:43:36
Postat av: coffe

hmmm.. ok, mitt internet tyckte att du behövde två uppsättningar av den kommentaren

2006-12-19 @ 22:44:31
Postat av: Ulrika

VÄLKOMMEN HEM!!! Ska bli jättekul att träffa dig idag, då får du berätta ALLT från din resa.....=)

2006-12-20 @ 11:13:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits