En bättre bild.

17031-134

Kommentarer:
Postat av: Anders

aa den var bättre! :)

2006-12-03 @ 02:54:49
Postat av: Emma

Dina flipflops ligger i rännstenen bara så att du vet.

2006-12-03 @ 02:57:58
Postat av: Ängla

Mysigt!

Postat av: Pappa Arne

Om kylan håller i sig kanske det fryser och blir fin skridskois. Ska jag skicka iväg skridskorna?

2006-12-04 @ 22:40:39
Postat av: Malin

EMMA! jag sitter här och är jättestressad och skriver uppsats. kan du inte blogga lite så att jag kan slösa bort min dyrbara tid med att läsa nåt skoj istället??????????

2006-12-05 @ 00:09:55
URL: http://[email protected]
Postat av: emma

Till pappa Arne: så kallt har det aldrig varit och kommer aldrig bli. Däremot får du gärna skicka en låda knäck som jag kan ge folk , men gör det fort...

2006-12-05 @ 03:56:35
Postat av: Coffe

Där vill jag bo!!! =D

För o svara på din fråga så har jag varken fixat boende eller kurser.. men allt annat e klart, typ. Ska på möte på ambassaden på torsdag och efter det tänkte jag ta tag i allt det där. Tror inte jag kommer söka Adelphi, o dessutom e det nog fullt redan. Jag är lite mer sugen på o hitta en lägenhet som man eventuellt kan dela med nån. Får se. Snart kommer i alla fall frågorna börja hagla över dig för när bostadsfrågan väl ska lösas kommer jag sitta som ett stort frågetecken här borta. Det enda jag har att gå på just nu är craigslist. Får se vad det ger.

Några bra kurser som du kan rekomendera förresten?

kram

2006-12-05 @ 15:24:43
URL: http://christophers.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits