Flooding in Adelphi


Klockan 2 pm idag när jag satt och pluggade knackade en excited Marieke på dörren.
"Emma there is something you have to see". Hm...eftersom min käre vän Marieke är som ett litet barn ibland och blir exalterad över det mesta blev jag inte sådär jätteupphetsad men jag följde med henne. 

Hela Adelphi was flooding!
Tydligen  var det något som hade gått sönder i vattenledningarna under Rural road som går precis bredvid Adeplhi Commons. Vattnet bara fortsätter att forsa...väntar med spänning på vad som ska hända härnäst. Eftersom jag bor på bottenvåningen och vattnet börjar stiga allt högre har jag plockat upp allt från golvet. Om de inte får stopp på det snart är det bara en tidsfråga innan det börjar komma in vatten på mitt rum.
Yeah!


17031-132




17031-133

Bilderna är 3 timmar gamla så det är ganska mycket värre nu...

Kommentarer:
Postat av: Anders

Akta mina flipflops och min pikétröja!!!

2006-12-03 @ 02:51:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits