Nöjd.

Jag vill lära mig många saker. Allra helst att gräset inte är grönare på andra sidan. Mitt största mål just nu är att lära mig att bli nöjd. Här och nu.

Just nu lever jag i ovisshet om hur framtiden ska bli. Det är det värsta jag vet! När jag inte vet vad jag ska göra går jag och tänker på det hela tiden. Det färgar hela min värld och allt jag gör.

Well, jag är i alla fall jäkligt nöjd över mitt och Anders förhållande. Jag tror inte att man kan vara kärare än vad vi är just nu.

Jag är också nöjd över mina julklappar. Sex and the city-boxen och en Ipod från pojkvännen. En rosa yogamatta, några bra böcker och dyra lakan från mamma och pappa.En tavla från Annki. Dior-smink från systeryster. Och en massa andra bra grejor förståss! Ja, jag är materialist.




Kommentarer:
Postat av: Anja

Hallå!Hoppas du haft en bra jul,jag tror minsann brorsorna har snackat ihop sej lite eftersom både du o jag fick Sex and the city box i julklapp :)Ha det så bra vi ses säkert snart Kram!

2006-12-27 @ 23:42:07
Postat av: Ängla

Hoppas du kommer på vad du ska göra! Det där brukar lösa sig. Hihi jag fick också en Ipod (den jag önskade mig), och en rosa söt yogamatta har jag också (sen tidigare). Kram

Postat av: Anonym

aren't we all? materialist, javisst:D

2006-12-28 @ 21:20:09
Postat av: Anders

du e bäst baby!!!

2006-12-29 @ 11:49:50
Postat av: Ulrika

GOTT NYTT ÅR!!!!!
Många kramisar Ulrika
Ps: Cs nästa år=)!!!Ds.

2006-12-31 @ 16:26:49
Postat av: Hans Husman

Jag skrev en guide om hur man väljer yogamatta. Lade länken till den i URL-fältet.

Det finns en del att tänka på kring miljövänlighet m.m. Har du någon nytta av den skulle jag vara enormt tacksam om du tipsade om den i din blogg.

Det är ju inte direkt så att leverantörerna just ger någon information om de yogamattor som de säljer mer än priset & färgen.

Lycka till med din fina blogg också!

Vänliga hälsningar
Hans

2007-03-03 @ 22:37:58
URL: http://www.nyfikenvital.org/?q=node/155

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits