13 grader!

All of a sudden försvann värmen. Kylan är det hetaste samtalsämnet just nu bland alla studenter medan de går omkring och huttrar i sina ASU-hoodies. Vissa har till och med vinterjackor. Från nästan inga kläder alls till vinterjacka! De där uggsen känns inte så jätte obefogade längre.

Vad är det som hänt i egentligen.
20 grader i Tyskland och 10 i Sverige i slutet av December.
13 grader mitt i öknen.

Climate change?

Och vad ska hända med min solbränna? 2,5 vecka innan jag åker hem. Life is unfair!


Kommentarer:
Postat av: Malin

fast på nåt sätt är det ju ändå lite skönt? det blev helt plötsligt svinkallt när jag kom hem från LA efter thanksgiving, värsta shocken ju... fast dagarna var ändå ok, morgnar och kvällar var värst... men shit, bara 2,5 veckor kvar? crazy!! brännan håller säkert i sig så länge;) hoppas den sista tiden blir toppen! och du, facebooka mer:D

2006-11-30 @ 11:41:09
Postat av: Anders

Då kan du och jag gå till Fredssolen tillsammans när du kommer hem. ;) Snart kommer du baby, längtar så.

2006-11-30 @ 15:37:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits