Sådär mkt...

att göra igen...

Igår skrev jag ner BLOGGA stort i kalendern men jag var trapped med mina böcker hela kvällen.
Midterms exams. Igen. Sen är det "bara" 4 papers och 4 finals kvar. Om 6,5 veckor kommer jag hem..crazyness! Har fått en kanon-idé till en artikel jag ska skriva också...inte för att jag vet vart den ska publiceras eller om den ska men det kliar i fingrarna! Kommer nog bli en del jobb med den för jag vill göra det bra!

Jag vet inte vad som har hänt men mina besökare på bloggen har tre-dubblats de senaste veckorna! (A tror såklart att det har med bilderna på honom att göra...kanske..) Det var några rejäla toppar ett par dagar men nu verkar det ha stannat på stadiga 150 unika besökare/dag! Och ändå vet jag att vissa av mina närmaste av någon anledning bojkottar min blogg. (Bitter? Ja lite...)

Idag är det Halloween-day over here
. Blev serverad av Johnny Depp i Pirates of Caribbean när jag köpte min dagliga kaffe med bagel(med veggie-scmear, mums!) på Einstain bagel i förmiddags.
Alla är galna i att klä ut sig här. Ikväll ska vi till Mill avenue för att fira. Köpte en sexy maid-costume (when you're in Rome...) i lördags som jag också använde då på kvällen men den var inte direkt billig ska jag säga (jesus vad de måste tjäna på Halloween här!)

Hörde att det snöar hemma...känns konstigt avlägset. Känns som att allting har avstannat där hemma och att inget förändrats sen jag åkte...tänker fortfarande att det är sensommar.

Nej, måste kila om jag ska hinna 1)plugga 2) äta 3) prata med A och 4) träna innan det är utgång!

Ciao!

Kommentarer:
Postat av: Kim

Sexy maids costume?! Tror nog mer att det liknade en hårig minigris... :P

Hoppas att ni hade det gött i helgen!

Men snart får du komma hit och hälsa på igen, och den här gången lär du ju ta med Anders så vi stora pojkar får dricka lite whiskey...

Hälsningar Kim & Sussie... (Nikko är stött och hälsar inte för ögonblicket...)

2006-11-01 @ 20:02:23
Postat av: Matilda

vem bojkottar din blogg?!..taskiga människor! jag läser den så ofta jag hinner iaf hihi =)

Coolt med halloween-fest! Här var det typ inget sånt, såg en unge som var utklädd...hmm

Mycket att göra har jag med så jag förstår dig och det där med BLOGGA i anteckningsboken händer var och varannan dag.

KRAM på dig och grattis till fler besökare =)

Postat av: Malin

hey, här bojkottas inget, jag kollar din blogg varje dag, dock är den väldigt sällan uppdaterad, huhuhu...

o jäklar vad du tränat, kommer ju superfit när du kommer hem:) or is it to make up for all the bagels??:P jag ska återuppta min träning imorgon, efter en veckas förkylning. will be sweet:)

blogga mera!! puss

2006-11-02 @ 00:45:12
Postat av: Coffe

150 unika besökare om dan??!! WTF? How did you do that?

2006-11-02 @ 10:29:28
URL: http://christophers.blogg.se
Postat av: Ellinor

Hej!
Näe jag har haft världens ångest om det där.. Är ju egentligen klar med min utbildning i januari så började kännas lite långt att lägga på en termin extra (speciellt när jag fick vänta ett år på att få läsa sista c-kursen) så det var väl det som började spöka i huvudet på mig först. Sen så gjorde den där jävla bolognaprocessen att jag inte ens får tillgodoräkna mina utlandsstudier så då la jag ner. Så nu ska jag väl förhoppningsvis få ett superbra jobb som informatör i januari (hoppas kan man ju). Men det är klart att det känns lite jobbigt att veta att jag hade kunnat vart i varma californien istället för hemma i kalla sverige.. menmen jag läser din blogg och håller mig uppdaterad, så lite USA får jag iaf :)

2006-11-02 @ 13:29:57
URL: http://aellinor.blogg.se
Postat av: Emma

Matilda & Malin: Jag vet inte om bojkotta ar ratta ordet och jag vet ju egentligen inte vilka som laser, det ar det att vissa nara vanner ALDRIG skriver inlagg. Inte ens grattis till forlovningen, det ar skumt!


Jag ar glad att ni ar flitiga lasare! Jag laser era bloggar/resedagbocker saklart!!!

Coffe: som sagt, jag har ingen aning...seriost ingen aning. forut var jag mkt mer angelagen om att fa lasare, typ skrev min bloggadress overallt men nu kom det av sig sjalvt.

Ellinor: Jag forstar dig! Plugga utomlands betyder ju ganska mkt extra studielan och om man inte behover det kanske det kanns onodigt! Man kan ju resa anda! Glad att du laser bloggen!

2006-11-02 @ 18:45:58
Postat av: malin

och appropå grattis till förlovningen så har du fortfarande inte berättat hur det gick till!?!?!??!?! trots mina facebook requests hehehe... ok så jag är inte helt nykter nu och tror att jag inte lyckades stava ordet rätt, men you know... jag vill ändå veta hur det gick till:)

2006-11-03 @ 03:38:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits