Sun devils vs Washington 47-14

Ingen riktig college-termin i USA utan ett american football game! I lördags kväll var det dags för oss i solstaten Arizona att ta sig an östkustlaget från amerikas "huvudstad", Washington DC.

17031-115

Inte varje dag man får se ett gäng biffiga grabbar buffla på varandra tillsammans med 60 000 galna amerikanare (en del lätt överförfriskade) till ljudet av skramlande nycklar (i USA klappar man tydligen inte händerna). Klart man är glad!

17031-117

Ångrar att jag inte gick med i cheerleader-truppen! Killen näst längt till höger går i min dansgrupp förresten. Längst till höger syns vår maskot,
sparky.

17031-118

Så här såg det ut typ hela matchen. Spelarna låg i en hög på varandra.

Allt jag kan säga om spelet är att vi vann med 47-14 så visst var man en stolt ASU:are.
Men tacka vet jag "soccer"....


Kommentarer:
Postat av: Anders

tja baby! vad snygg du är! vad kul att ni vann. men jag förstår att du längtar väldigt mycket efter att få se mig lira riktig fotboll.. ;)
pusss

2006-11-13 @ 11:46:25
Postat av: gamla moster

Himla fina och kul bilder - men jag håller med Anders: Tacka vet jag riktig fotboll! Sedan är jag fascinerad över allt du hinner med!!! Händer det att du sover? kram

2006-11-13 @ 14:48:22
Postat av: Heidi

Killar i en hög har väl ingen dött av ;)..håller dock med resten, riktig fotboll ska det nog vara..

Postat av: Angelica

Hej Emma! Vilken fin sida! Jag fick höra av Ingrid att du förlovat dig, Grattis!!! Kul att läsa vad du har för dig och kolla på lite bilder, du ser ut att ha det bra =)
många kramar/Angelica

2006-11-14 @ 15:33:06
Postat av: Anonym

Alskling: Ja det vet du att jag gor! Kan inte vanta till inomhusturneringarna satter igang

"gamla moster": Jora jag sover!! For lite pa vardagarna och for mycket pa helgerna...

Heidi: Jo man skulle nog kunna do om man hamnade under den dar hogen, det ar inga sma killar om man sager sa...huu

Angelica: Tack!!! Jag hoppas vi ses snart! Till julen?

2006-11-14 @ 19:16:18
Postat av: Anonym

riktig fotboll suger....amerikansk fotboll äger

2007-06-21 @ 11:09:10

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits