Viktor & Rolf

Idag "släpptes" Viktor och Rolfs kollektion på H&M i Sverige. Eftersom jag inte är hemma tänkte jag fråga er som är det om det är lika hypat nu som förra året när Stelle Mccartney's kollektion kom ut i butikerna?  Enligt Ebba har det inte varit någon vidare succé.

Har inte titta så jättenoga på kläderna men det kanske blir av när jag åker till Los Angeles nästa vecka!!! I am sooooo excited!
Ska kolla in alla schyssta shoppingställen i förväg så jag vet vart jag ska göra av med mina pengar (oroa er inte mamma och pappa, jag ska slava på hemtjänsten under hela julhelgen)

Har påbörjat min research till min artikel om american sorority-life. Fick precis tillbaks ett mail från presidenten i Delta Gamma. Tydligen kommunicerar sororities inte med media. Det här blir bara bättre och bättre! Jag säger som Cher när hon ska göra en make-over på den nyinflyttade tjejen i filmen Clueless ; "PROJECT!!". Jag älskar utmaningar!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

puss molntuss :) /celis

2006-11-12 @ 13:07:22
Postat av: Ängla

Här sålde V&R slut på några timmar. Det var hysteri!

Postat av: Jenna

Läs "Pledged" Av Alexandra Robbins, så kankse du förstår varför sororities inte snackar med media. It's scandalous.

2007-04-19 @ 15:52:28
URL: http://jennalundh.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits