Emma & Anders i San Fransisco

Nu har vi anlant till host i San Fransisco. Sa skont att slippa hettan, andas frisk luft och att pa sig jeans! Vad jag har saknat jeans! Maste nastan kopa lite nya mysiga hostklader imorgon (som jag iofsej inte kan anvanda "hemma" men skitsamma).
Gillar redan staden jattemycket. Sa annorlunda fran oknen och betongen i Phoenix.
Vi har vandrat upp och ner for backarna, tittat pa alla viktorianska hus, nastan akt cabel car (Jag kunde inte ta med mitt kaffe) och atit nere vid Fishermans Wharf. Anders har fatt se sitt alcatraz pa langt hall. Imorgon blir det pa narmare hall nar vi aker pa kvallsseightsing ut till "the rock" och det gamla fangelset.

Nu ska vi upp och vila pa hotellrummet.


Kommentarer:
Postat av: Madelene från Dublin

Hej Emma,
Åh så underbart jag älskar mitt San Fran, som jag tidigare har berättat så bodde jag ju där under 13 månader. Fast på norra sidan om Golden Gate, Marin County.
Hoppas att allt är bra med dig annars, så bra att du äntligen fick som du ville bli utbytestudent i US. Jag åker faktiskt också till US snart.

Sköt om dig, Kram!

2006-10-06 @ 09:22:27
Postat av: Annki

Heeeej Emma & Anders !

Det låter underbart! Jag önskar er riktigt fina dagar i San Fransisco! Stor kram & varma tankar till er! (Å så var rädda om er!) //Annki

2006-10-07 @ 20:24:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits