Hum hum hummer


I lördags firade vi Mariekes och Salvadors födelsedagar. Detta genom att hyra en 20-sitsig limo som tog oss från studentgettot i Tempe till Scottsdale (fancy part of Phoenix där en massa klubbar är belägna). Vissa kom dock aldrig så långt som till klubben (för mkt champange).

17031-81

Kisspaus kisspaus....
Utanför "the hummer". Strax innan mina vita byxor blir nedspillda med rom och cola.

17031-82

Inne i hummern. Ja, det är jag som är den bruna fläcken längst bak. Schysst solbränna va?

17031-85

Jag & Marieke in da club.

17031-83

Söndag förmiddag. Brunch in the dining hall. Marieke och Fredrik somnar efter all ägg, bacon, pannkakor och fattiga riddare.


Kommentarer:
Postat av: Matilda

Cool bil =) Ser ut som ni hade kul bruden!! Snygg bränna du fått ;) Nu ska jag plugga hela natten men vi måste höras snart, har du skype?? annars får du fixa det! KRAM

Postat av: Ängla

Ser ut som ni har roligt! Schyssta partypics. Kram!

2006-09-26 @ 09:03:44
URL: http://englaellen.blogg.se
Postat av: Suss

COOLT!!! *pussa*

2006-09-26 @ 11:07:43
Postat av: Coffe

Tja Emma! Är här och läser lite då och då för o se vad man har att vänta =)efter dina första Arizona-bloggar längtade man kanske inte ihjäl efter våren men nu börjar det ju verkligen likna nått! Vilken ride!!! :D

Alla mina papper är iaf inskickade sen nån vecka tillbaka men jag undrar som du kanske har koll på... Adelphi Commons, är det där man ska söka boende? Och isåfall, vilket är bäst? 1 eller 2? Ha det toppen!

Kram

2006-09-26 @ 22:06:15
URL: http://christophers.blogg.se
Postat av: Malin

schysst outfit:)

2006-09-27 @ 01:01:24
Postat av: Anders

Fan vad snygg du e baby! :)

2006-09-28 @ 08:01:22

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits