019 upphör aldrig att förvåna

Skickar ett mail till Nollnitton om att jag har hittat nästa person till Stil. "Han klär sig jäkligt bra...och yes han är min pojkvän" skriver jag.

Deadline fredag tickar närmre. Hör ingenting. De har dissat mitt stil-reportage snyftar jag- Skönt, då slipper jag svarar A.

Mail på lör förmiddag kl 13.00

Hej Emma

Hur är läget?
Klart vi kan ta Anders om du anser att han passar bra. Jag litar på dig.

Hur blev det med modeprylen i Örebro, är du inblandad något eller  bara åskådare?

Vet inte om du tänkt gå idag på SAS Radisson när Sigge ska dit och  prata. Jag har letat efter ditt nummer och tänkte fråga om du hade  lust att gå dit och skriva en sida om det sen.

Hoppas du hinner se detta...

Vi hörs
/Peter

Sigge tänker jag. Sigge Eklund? Klart , jag är på. Neej det är ju hon
Sigrid såklart. Och modebrunchen började liksom kl 12. En timme senare får jag mailet. Vad hände med det där som kallas framförhållning?!?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits