bakom mitt krimskrams kan jag va mig själv

Ska med tåget till Sthlm imorn kl 06.56 ( hjälp!). Har intervju med den här karln kl 10 på café fåtöljen vid slussen. Bandspelaren är laddad och klar och sakerna nästan packade. Är bara 10-kilos-laptopen som ska i. Har haft fullt sjå med att packa - ska till Uppsala direkt efter Stockholm och stannar till efter valborg. Världens största i-landsproblem ...yes I know,  men jag har lyckats fyndat på mig så mkt på sistone att jag inte kan välja...allt åkte ner i väskan istället. Man vill ju va schnygg när man ska fira in våren.

17031-165

Min krimskramssamling tillika favoritsmyckena för tillfället - allt är från H&M såklart förutom några örhängen från Antikt - gammalt och nytt

17031-168

Finaste ringen som reflekterar mycket ljus.

17031-166

För ett par månader sen gick jag omkring i Anders randiga halsduk. Sen köpte jag den grå och den lila sjalen på Cubus ( 2 för 169). Resten är historia. Jag är tvärförälskad i dem allihop. Den blommiga med blå kanter passar perfekt för att knyta på min grå väska. Den svartblommiga är en present från A. Den marinblå och den orange -röda - och massa andra färger, är underbara stora pashminasjalar köpta av svärmor i Kina.

17031-167

Efter en torka med trasiga ballerinas och trista stövlar är jag tillbaks till den typiskt klyshiga "jag - kan- inte -bara- sluta -köpa -skor - tjej -grejen. Som på Barratts-tiden. Barnavdelningen är min bästa vän! Där har jag fyndat de båda guldskorna. Sandalerna ser kanske inte så mycket ut för världen men de är underbara till jeans! Basketpjuksen kostade bara 109 har ett E bakpå. För Emma såklart (eller inte....)

17031-169

Och till sist och minst - alla nagellack åkte ner...


Kommentarer:
Postat av: Ylva

Vi ses i Uppsala!!!

Postat av: annaklara

haha! jasså!? hade din kompis hånglat med han påbilden? ständigt dessa sammanträffande. kul att du o anders kommer hit till valborg. ni lär ju höra av er så jag får se er lite. vore jättekul! är du i sthlm nu eller vad sker? hur går c-uppsatsen o så? om du är nåt i uppsala innan/efter valborg så får vi ta en fika och update! kramar!

2007-04-24 @ 21:47:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits