en pizzabagare det bor i staden...

Har haft en äkta hänga - med - Josse- dag med mycket flams och trams. Skrattat åt folk, sett gravida storvretabor, pratat med kimmy och stefan-dialekten m.m. Fast det roligaste var nog ändå att Josse känner alla skummisar i hela uppsala. Pizzabagare, väktare, gubbar som jobbar på kafé...

Kollade också in den nya
gallerian.
Triiiist! Där kommer jag inte shoppa.

Sen stod jag i kö för att fixa gästleg åt mig & A i minst en timme. En tjej bakom mig sa att det skulle bli 5 grader på Valborg. Det hade kunnat varit omvänt. Jag behövde ju plugga idag. Imorgon måste jag. Inget lallade runt på stan. Ibland tror jag att min hobby är att gå på stan. Jag kan lätt slå ihjäl 5 timmar. Det är ett beroende. En drog. Det är det som är så farligt med Stockholm. Hur fan ska det gå? Idag köpte jag visserligen inte så många grejor men ändå...


Sitter som just i kvalborgsplanerandet. Och det är just vad det är. Jag lider kval! Stockholms eller V.G?
Och folk pratar om eftersläppsbiljetter till måndag kväll...så långt orkar jag inte ens tänka..


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits