I'm a lusseknekt

Jag och A har nyss badat bubbelbad och lagt ansiktsmask på varandra. Supertrevligt! Tänkte bara blogga lite om dagens händelser innan jag går och lägger mig...

Dagens besvikelse alla gånger var det gigantiska paketet från Ellos, som jag glad i hågen släppade hem från Lucullus. Hade bland annat beställt en tunika men istället fick jag...

17031-162

...ett gammalt nattlinne? Vad är det där? Staffan stalledräng? Ett tält? Inte en chans på jorden att storlek 36 ser ut på detta viset!
Preppy-skorna som jag suktat efter så länge var givetvis för stora. ingen skräll direkt.  För stora skor är vardagsmat i mitt land!

17031-163

Får hitta några andra till sommarens båtutflykter helt enkelt.

Dagens nyhet var nog det här. Jag säger bara NY nästa!

Sen när jag var inne på Resumé och kollade artiklar till min uppsats såg jag att den nya modetidningen Modette har kommit ut nu. Hoppas man kan få tag på'ren i Örebro bara. Ska undersöka imorn!

God natt!

Kommentarer:
Postat av: Malin

När får man se en bild på din nya frilla då Emma? Är rysligt nyfiken:) Kram

Postat av: heidi

hihi the normal day of a petite girl...honey..jag vet hur det känns...när ska vi få skor som faktiskt går att använda?? utan med all möjlig stoppning i form av hushållspapper och dyl :P hahah

2007-04-13 @ 17:59:00
Postat av: ingrid

heej, lyssnade just på tralala lilla molntuss. det är varmt. kom att tänka på när vi bodde hos våra kära vänner sofia och erik. minnen minnen. jag träffde annika för några veckor sedan, hon var så mycket sig själv, så fin! bjöd henne till wikdan (hon är ju kulturunge, så jag tänkte att det skulle passa henne som hand i handske) och hon ba "jaaaaa...mmmmm......tystnad....kanske det" med sin hesa annika-röst. hahah roligt! så ärlig så att det gör ont. men det vore kul om du kom, om du vill dvs. 12 maj.jag och klas har fått tag på en etta på vanadisplan. ser ut som vi kan bo där i ett helt år. så bra! stockholm stockholm. det är dit alla vägar bär eller hur? vi kan gå på gröna lund och nk tillsammans. höhö. en gång storvreta alltid storvreta. tyvärr. bajs bajs

2007-04-15 @ 16:03:03
Postat av: Anonym

modettidningen var grymt. I LOVE IT!, vi har den på jobbet :) PUSS /celis

2007-04-17 @ 20:48:07
Postat av: hanna

bara för att glassa lite - Modette - var på deras releasefest. coolt va? om den inte går att få tag på i Örebro så kan du få gratisnummer av mig. Puss puss

2007-04-19 @ 20:05:01
Postat av: emma

Hanna - din lilla jetsetter! Jag överdrev lite där med Örebro. Finns i varenda matbutik ju. Vi ses nästa vecka! Puss

2007-04-19 @ 22:26:28

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits