krispig sallad in my ass

Har hängt på Västgöta med Åsaflåsa hela kvällen. Väntade 2 timmar på maten som bestod av några slags soja-spett, torra nachos och "krispig sallad". Så typiskt nationsmat. Som tur var vinet gott. Sen ville jag gå till Orange men alla bangade så vi cyklade hem istället.

A ringde på vägen hem. Han var i Sthlm och festade med några klasskompisar. En av killarna hade tydligen tyckt A var olämpligt klädd ( kan jag aldrig tro) för "caféet" och satt på honom rosa skjorta och Dolce and Gabbana-bälte. Det lät inte så hett. Men personen ifråga har båt så det är bra inför framtiden...Godnatt




Kommentarer:
Postat av: stor-em

haha, va A på cafét? va där med maria i lördags. min mob o plånka blev förresten snodda i fredags=( mitt nuvarande nummer är 0735704988. men får tillbaka det andra om ett par dagar. va kul att träffa dig i veckan! hoppas du har super i uppsala! kommer nog inte komma till örebro...har så svinigt ont om pengar, men vi ses förhoppningsvis snart ändå! kramar!

2007-04-30 @ 17:19:21
Postat av: Sexleksaker

Many thanks!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits