My friss and I

17031-164

Okej här kommer en picture på mig i min nya friss. Jag gillar't! Ser du Josse förresten ( om du läser här någonsin) att jag har din gamla Levis-t-shirt. Neontrycket i mitt hjärta!
Okej, tillbaks till håret. Jag är nöjd, även om jag såhär i efterhand har sett andra frillor som kanske egentligen är coolare. Kanske skulle jag klippt hel-lugg? Kanske uppklippt i bak? ( som
Josefin Crawford INTE Victoria Beckham - för evigt fast i trenderna kring sin glanstid, tidigt 2000-tal). I dont know. Det brukar vara så när jag gjort något nytt. The jävla gräset liksom. Men jag är nöjd for now.

Kommentarer:
Postat av: Suss

Jätte snyggt!

2007-04-15 @ 21:40:15
Postat av: annaklara

jättefint ju! jag blir sugen på att klippa mej också, men jag vet inte om jag vågaaar.... ska förresten ringa ad-hemtjänsten imorn. får se hur det går. var det fotbollsmatch i solen idag? pratade med mamma i tfn när ni var där. jag vill också! hoppas allt är fint med dej! kram

2007-04-15 @ 23:35:57
Postat av: Malin

Looks great!

Postat av: stor-em

Skitsnyggt! vad brun du är med=) Har tyvär inte hunnit gå förbi nåt HM, sjukt mycket med c-uppsats och planering av MA-dag. (en dag där vi ska marknadsföra oss själva o knyta kontakter...bla bla...som jag ångrar att jag är med o engagerar.bara en massa ringande till företag) men sara kom i svarta såna skor, som du vill ha, idag, o hon sa det fanns många kvar! vilken färg o stl var det? kankse glider förbi hm i morgon...puss!

2007-04-16 @ 18:55:55
Postat av: emma

Haha...jag vet, man ångrar sig alltid i slutändan när man engagerar sig.
Nää?? Tror du att det finns? Vore great! vita och turkosa vill jag ha. Strlk 36. åh hoppas hoppas hoppas! Jag kommer ju till Sthlm nästa vecka så är det okej om du lägger ut pengar så länge? Puss!

2007-04-16 @ 21:12:37
Postat av: emma

Haha...jag vet, man ångrar sig alltid i slutändan när man engagerar sig.
Nää?? Tror du att det finns? Vore great! vita och turkosa vill jag ha. Strlk 36. åh hoppas hoppas hoppas! Jag kommer ju till Sthlm nästa vecka så är det okej om du lägger ut pengar så länge? Puss!

2007-04-16 @ 21:12:58
Postat av: Ylva

Snyggt! Jag vet, man vill alltid ha alla frisyrer samtidigt, för mig brukar det sluta med att jag aldrig klipper mig för att jag inte kan välja... sjukt ju.

2007-04-23 @ 15:20:33
URL: http://ylvas.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits