Allt för att slippa söka den där bostaden

Om 10 dagar har jag och Anders ingenstans att bo längre. Gissa vem som inte letat lägenhet utan istället har uppdaterat länkar på bloggen (vilket iofsej var på tiden).

En liten presentation

Coffe : var i Arizona terminen efter mig. På den tiden hette bloggen " My Arizona Blog - as seen in the movies. När han kom hem fick han storhetsvansinne och döpte om den. Mycket YouTube och Löpsedlar. Men ganska rolig.

Ellen: bloggar kort men ofta.

Erik: fick den där praktikplatsen som alla skvallrade om i våras. Om han gör någon nytta vet jag inte. 

Hanna: vart är du? Jag saknar dina små inlägg om livets små&stora.

Johanna: drog till Berlin och blev TyskJohanna

Jossan: vi var bästisar i mellanstadiet fast mest bråkade vi. Nu håller jag koll via bloggen.

Klara: nej, det var inte meningen att det skulle vara så enkelt. Läser jag gärna och ofta.


Linn: lever du?


Malin: skriver på engelska och gör det bra. Långt och filosofiskt.


Matilda: tjejen har stil. Det talas dock om att en ny blogg är på ingång...


Micela: ibland förstår man inte vad den här tjejen skriver. Men det är just det som är charmen.

Sanna: glamour i Paris

Sockerlobbyn: de bloggar om musik och jag gillar't

Suss: en gång i tiden pratade jag och Suss i telefonen i snitt 5 timmar om dagen. Nu läser jag hennes blogg istället.

Ullis: det bloggades och nu vet alla.

Ylva: tycker om barn och blommor.

Ålandsmalin: skralt på senaste tiden men annars välskrivet som alltid.




Kommentarer:
Postat av: Malin

Tjupp! Verkar som Amsterdam var trevligt, väntar på bilder och ett längre inlägg:) Back to work nu eller? Jag sitter och skriver metod, himla festligt... Men måste måste! Annars? Kram

2007-08-22 @ 10:20:45
Postat av: Anonym

nej man gör ju faktiskt inte det. men ibland chockerar jag och då förstår man kanske lite för mycket? nästa vecka ses vi, det sk bli skoj!. nu ska jag frulla och ta en långpromenad ute i skogen, helt själv i tystnade. loveit. kram/hon med lockigt hår i 26:an

2007-08-23 @ 11:23:41
Postat av: coffe

haha! Fick storhetsvansinne? Jag bytte bara tillbaka till "My Awesome Blog", precis som den hette innan jag drog till USA :P Storhetsvansinnet fanns där redan innan. Men så mkt löpsedlar och youtube har jag inte. Mest är det ju vanlig text men någon gång ibland ett klipp eller löp. Tack för att jag får va med bland dina länkar iaf, jag har tänkt fixa det någon dag. Du, onsdag flyttar jag till Lund, dvs ASU tröja bör byta ägare innan dess. kram


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits