Amsterdam i mitt hjärta låt mig få sjunga nu

Då var man tillbaks efter fem inte-vilat-upp-sig-dagar i Holland. Det har varit späckat schema med fyra holländska städer besökta, klubbande till 5 på morgonen, snusk på sexmuseum (b.la. bilder på folk som "gör det" med ormar...hmm.. Holland är sjukt liberalt), kanalbåttripp, en miljard gruppfoton, omkringåkande i Mariekes föräldrars husbil, besök på ostgård, wind mills, cykelturer, vintageshopping, mat, mera ost (smugglade hem lite också, mums), interna skämt, ASU-skvaller, Martin Luther OCH Martin Luther King, Anne Frank, mysigaste stadsdelen, Jordaan ( i Amsterdam), maple syrap-sprit från Canada m.m m.m

Jag gillar Amsterdam väldigt mycket. Och resa is verkligen the shit. Hade nästan glömt bort det.

Närmare beskrivning kommer inom kort. Eller nja. När jag lyckas få tag på bilder. Inget bloggeri utan bilder nuförtiden. Och jag har ingen egen kamera...

Kommentarer:
Postat av: Anja

Hej Emma! Det där låter ju jätteroligt:) Du får berätta mer i helgen, ska bli kul att komma o hälsa på! Ha det bra vi ses snart kram!

2007-08-21 @ 16:39:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits