enmiljonpåsarkartongerväskor

Har inte surfat bloggar på ett par dagar och ja, naturlich missar man både det ena och det andra. Modette ska läggas ner. Nehej, inte webbsidan såklart. Har mycket svårt för tidningar på nätet. Tycker mest att det blir rörigt, vet inte vart jag ska börja och det slutar med att jag struntar i det. Jag vill ha en början och ett slut. Trist som fan. Det är var ju min favvo!

Back ska tydligen gästa som
designer på Topshop. Kläderna kommer finnas i just vår butik. Snart. Jättesnart. Jag har inte hört ett dyft från "ledningen". Det irriterar mig faktiskt lite. Jaja.

Acne-utförsäljning vemhartid. hej.

Kommentarer:
Postat av: Malin

fan, jag gillade ju modette! köper alltid den när jag är hemma... och acneutförsäljning, i want!! uppsats, nä tack!

2007-08-31 @ 11:24:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits