legobitsdressen for president

För övrigt har jag haft en sjukt bra dag på jobbet. En dag med flow minsann. Jag har varit, pigg, alert, glad mot alla och till och med njutit av att kallas "säljare" . Lotta var inne och hämtade Nollnitton. Imorgon åker hon tillbaks till London igen. Hon hade tackat nej till jobb/praktik på Adidas press office i Stockholm. Trist. Jag vill att hon ska bo här. Vi bestämde att vi skulle göra ett till projekt tillsammans. Men INTE för Nollnitton.

 

Lotta till London. Emmy till Florida. Och vi hann inte säga hejdå. Jag vill prata med henne för jag kan så tänka mig in i hur hon känner sig. Flyga långt, landa i värmen, checka in i ett student dorm , inte få någon hjälp, känna sig som en korkad utbytesstudent, sakna en pojkvän på andra sidan jorden.

 

På jobbet saknar jag Carro. Vart har du kommit in Carro? Tjejen som hade fransmockasiner innan alla andra, tjejen med det yviga håret och stora leendet. Varje gång jag ser den grå mjukisshortsdressen med legobitar på tänker jag på Carro. Vi var på trädgårn tillsammans och dansade till Indiepophits. Efteråt gick vi till BK och åt och där börjar Carro prata om en skitful shortdress vi har på rea på Topshop. På axlarna är knappar fastsydda ? men det skulle lika gärna kunnat vara legobitar. Jag skrattade så jag satte hamburgaren i halsen. Häromdagen var det en norsk gutt inne och skulle köpa en shortsdress till sin "käresta". Jag visade honom legobitsdressen såklart och det var ett sånt jäkla gold moment på TS. Du skulle varit med Carro!


Kommentarer:
Postat av: Carro

Åhhh, Emma du är den sötaste!
Jag tänkte kommentera på ditt inlägg redan innan du skrev de där sista fina raderna:D
Jag skrev ett facebook inlägg till dig alldeles nyss! Jag är verkligen bummed att jag inte kunde fira din födelsedag med dig!!! Men ni verkade ha skitkul ändå:D
Leegobitsdressen är en klassiker!!!!!
Massa kramar och Emma for president!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits