5 x 5

5 Nedladdningar

Salem Al Fakir - This is who I am
Kylie Minouge - Showgirl Homecoming Live
Timbuktu - Oberoendeframkallande
Pet Shop Boys - Vadsomhelst
Lilly Allen - Alright Still

5 Resplaner

Stockholm - väldigt snart
Barcelona - en kärlek får möta en annan kärlek med mig som guide
London - Portobello & Camden med Malin
Berlin - klubba med Johanna
Holland - reunion med tjejerna från USA

5 Vårplagg

Anorak
Lackväska

Oversize t-shirt
Vita skor
Dansskor (du & jag kan ha lika älskling)

5 Grejor

Sova över hos kompisar som man gjorde förr i tiden
Inte gå upp tidigt men hinna lika mycket ändå
Vara lite spontan för en gångs skull
Prenumerera på en dagstidning
Titta på ett avsnitt ur Seinfeldboxen varje kväll innan man somnar

5 Produkter

Body butter från Make Up Store
Nötter från Ali Baba ( en näve nötter om dagen!)
Dyra chokladpraliner
Chai
Babyolja








Kommentarer:
Postat av: ingrid

hahaha, tiimarii hade nästan försvunnit ur min hjärna utan spår, men nu så blixtrar det till med stillbilder på luktsuddisar, mystiska tallriksunderlägg och fåniga pussel med hästar i motljus. förövrigt har jag också svaga minnen av blått hår, trollstav och nästan-nedslagen-av-brud-brutta. kan det ha varit så att jag slog henne på det så fint blonderade håret med trollstaven för att hon skulle få önska sig något? den ungdomen den ungdomen. snart fyller vi 25 emma! underligt. ring nästa gång du är tillbaka i ungdomens stad (jag=tönt) så kanske vi kan gå på sthlms då i stället? har inte varit ute på länge, så suget efter att trängas med andra och bli lagom suddig i tankarna stiger. annars kommer du väl till sista A? klart du gör. kram

2007-02-25 @ 17:37:13
Postat av: annaklara

åh, jag blir avundsjuk på dina resplaner. låter underbart! jag var i sthlm i fredags och shoppade bla. en likadan kjol som du hade när vi gick ut. den svarta med hög midja. asfin! hmm... frisörer i örebro... min kompis som alltid är jättefin i håret går till lotus, som ligger på väster. annars är folk rätt ok. jag tycker du ska klippa page. det skulle jag gjort, om jag vågade. det vore råschysst om du kunde höra om monki. jag vill ha ett extrajobb i en klädaffär. lite lagom stressigt sådär. hoppas allt är bra annars! kramkram

2007-02-26 @ 10:08:39
Postat av: Anders

ser fram emot vår resa till bercelona. :)

2007-03-01 @ 10:26:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits