Emma gör förbjudna saker...

Första morgonen när jag hade kommit hem från USA hoppade jag glad och pigg i hågen upp ur sängen och ut i hallen för att sätta på min "gamla" dator och äntligen äntligen lyssna på musik. Var det något jag saknade därborta var det min enorma MP3-samling jag laddat på mig de senaste åren.

Jag tryckte och tryckte på den stationära klumpedunsen. Jag fixade och donade med kablar. Men inget hände. Nu står den i ett hörn och dammar och verkar inte alls vilja leva mer.

Så nu sitter jag här och försöker ta igen allt. Inte en hösts albumsläpp utan många års.
Det är en liten sorg faktiskt.

BTW: är det någon annans dator än min som låter misstänkt likt en dammsugare när man sysslar med kriminella aktiviteter?


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits