I en värld av accessoarer...

står dessa först i kön. För mig just nu iaf.


17031-140

1) Zebra-mönstrad 90-talshårsnodd köpt på H&M för typ inga pengar. Schysstast att använda som armband. Me liiiiiike! Ni minns väl tiden när man knåpade egna såna där? Eller mamma gjorde det åt en iaf. Kanske skulle kunna vara ett första enkelt projekt för mig som vill lära mig sy men absolut inte kan. Syslöjd var mitt worst subject i skolan, minns att jag var den enda som fick gå "klippa-rakt-kurs" och att jag höll på och sy på en och samma luvtröja under en termin. Vem syr luvtröjor? Syslöjden var så tråkig! Bara massa mönster från 80-talet och alla sydde trista sidenpyjamaser.

2) Nagellack i bästa färgen just nu. Livar upp vilken fyra-nyanser-av-grått-outfit som helst. Efter alla röda nyanser och svarta lack känns rosa hett och rätt! Depend-nagellack hittas för en billig penning på Cubus.

3) Silverbollen från H&M. Efter flera års guldinvasion träder silversmycken äntligen tillbaks in i mitt liv!

Kommentarer:
Postat av: Malin

hm, snodden MÅSTE stanna på armen. där kan den nog vara rätt söt. no chance in hell att jag nånsin sätter en sådan i håret igen, det finns bara inte! har en kompis här som alltid har liknande snoddar som hon matchar med sin outfit. jag klarar inte av det, det är fruktansvärt. hela hon har ganska taskig smak, kommer från rumänien vilket kanske förklarar saken...

Postat av: Emma

Själv tror jag att det är en tidsfråga innan vi får se såna i håret igen...och inte bara på tjejer från Rumänien då.

2007-02-12 @ 21:10:17
Postat av: Malin

mmm mkt mojligt. men jag tanker vagra anda in i det sista haha=)

2007-02-13 @ 13:23:15
URL: http://malingoesenglish.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits