Ingrid, Emma och trollstaven.

Klockan är halv tre men jag kan inte sova. Jag ligger och tänker på den blå trollstaven som jag och Ingrid hade när vi var små. Sommaren efter första året på gymnasiet. Vi var på Hultsfred. Vi hade en blåglittrig trollstav som vi uppfyllde folks önskningar med. Tyvärr bröt någon idiot isär den i 100 små bitar. Samma person som gjorde vårt tält till en påse.

Ingrid - om du läser det här; Jag har funderat på en sak, när var det vi färgade ditt underhår blått och hade det något med trollstaven att göra? Jag har ett svagt minne av att någon hotade med att slå ner dig på Valborg. Hur hänger allt ihop?

Kommentarer:
Postat av: annaklara

hejhej! äntligen hittar jag din blog. kom inte riktigt ihåg vad du sa för adress i lördags... ingen fara att ni drog, jag gick nog ungefär samtidigt kan jag tro. men det var jättekul ju! vi får styra en till utgång nästa gång jag kommer hem (eller du kommer hit). jag följer bloggen i na förresten! askul och läsa, du är duktig på att skriva ju. hoppas allt är bra annars. kram!

2007-02-16 @ 10:15:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits