Kära dagboken...

Idag har jag

Gått och lagt mig igen efter morgonyogan, läst cosmo och inte velat gå upp igen. Yes, cosmopolitan. Inte min favorittidning, tvärtom, men det var inte så illa som jag mindes .Det är nog den amerikanska versionen som har klistrat sig fast i min hjärna och  Dominiques försök att vara lite cool och säga att Cosmo var hennes Bible...jäsp. Jag fick nämligen den i brevlådan häromdagen, hade tydligen fyllt i ngn slags prenumeration. 3 nummer och hårvårdsprodukter. Prima grejor!

Traskat långt utan Ipod. Saknade speciellt
Blondie. Så jäkla bra. Ni har väl sett Mean Girls? Bästa soundtracket. Bästa high school-filmen.

Äntligen besökt Super Heroes United. Det var kitshigt och 50% på allt i butiken. Men, CSN segar mer än någonsin så det blidde inget.

Försökt jobba på min hemtenta. Hm...Man måste läsa böcker också! Segt.

Fått flashbacks från USA av trailern till Laguna Beach. Say no more.

Pysslat med alla hjärtans dag-överraskningar. Hihi.


Godnatt och hej jag är en lycklig tjej!


Kommentarer:
Postat av: Malin

yoga, promenad... vad hälsosam man har blivit då:P

Postat av: Emma

Hehe...försöker låta lite "duktig". Har nyss vräkt i mig en kebabtallrik och en massa godis..fast det skulle jag nog aldrig blogga om...

2007-02-14 @ 19:26:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits