Buenos aires

Sitter och kollar Golden Globe-klänningar (favoriten som många andras den här) och drömmer mig bort till varmare breddgrader. Önskeresmålet just nu är Buenos aires! Femina skriver i sitt senaste resereportage; "Buenos Aires är paradiset för alla som älskar flärd, trend och stil men inte vill betala för det" .  Jag har alltid velat till Sydamerika. Brasilien också givetvis men Argentina är snäppet bättre; har glömt bort all min spanska, att den behöver fräschas upp är ytterligare än anledning för att åka dit...

Nej, ska man ta tag i den här dagen? Ska börja med grej till Lösnummer. Eller kanske kolla litteraturlistan till MKV C. My Örebroliv is back! Yes!

Ska på intervju på Din sko senare idag! Önska mig lycka till!

Adios!

Kommentarer:
Postat av: Malin

men skulle ni inte flytta till stockholm?

Postat av: Emma

Jo, det har bara blivit postponed...till sommaren. Även om jag var jäkligt sugen kände jag att det var lika bra att få c-kursen gjord. Sen är inte ekonomin så sthlm:s-vänlig just nu...

2007-01-18 @ 00:02:18
Postat av: sarah

Varmare breddgrader lockar alltid ! förstår inte vitsen med sverige....vi slösar bort våra liv i ett kyligt och rått klimat xD

2007-09-23 @ 12:10:10
URL: http://catnipdreams.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits