My future home town

Helgen ska jag tillbringa i min framtida hemstad (i alla fall en av dem). Syftar på underbara Stockholm givetvis. Tyvärr ligger ekonomin fortfarande på minus så det blir ingen shopping-spree i tvättäkta "Emma -lös -i -Sthlm-anda". Men jag tänkte ta lite "inspirationsturer" ut till Söder på lördagen när A är i skolan.
Tjallamalla och Lisa Larssons second hand bland annat. Sen är ju Zara, Topshop och Urban outfitters inte heller några butiker man besöker varje dag.

Ska även träffa StorEmma för en snabbfika innan hon åker till Örebro (vi åker om varandra ironiskt nog)
och Hanna på fredagkvällen. Hanna är nyss hemkommen efter 1,5 år i London så vi har en del att ta igen.

På lördag kväll blir det 1-årsmiddag med A. Måste hitta 1-årspresent. Han gav mig väskan jag suktat så länge efter i Spirits skyltfönster. Den är från Jewels och är så nice! Vad ska jag ge honom?!? Han är värd något riktigt fint!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej Emma!Ha en toppenhelg i Sthlm, ni får ha en mysig 1-årsdag=)Hoppas du hittar något fint oxå...
Kram kram

2007-01-27 @ 16:47:16
Postat av: Ulrika

2007-01-27 @ 16:47:38
Postat av: coffe

Hallå tjejen! Hämtade upp resten av grejjorna igår! Tack så jättemycket för allt. Mobilen funkar skitbra och äntligen har jag ett täcke (har ju inte köpt nått eftersom jag vetat att ett legat och väntat) så nu sover jag gott om nätterna. Skrattade gott åt den där boken också, "the naked roommate. Ska läsa lite ikväll tänke jag, även om jag och min tyska roommate Franz (Alex heter han, men Franz känns bättre tycker jag) kommer väldigt bra överens. Tyckte det var extra kul att du strukit under lite här och där =) Hälsa sthlm från mig!

kram


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits