önskelista

Det är inte bara på jul och födelsedagar man får skriva önskelista.

Svart kjol med hög midja. Har många klänningar nu så det börjar verkligen bli dags för en kjol. Jag är så dum som inte slog till på den jag hittade på H&M i Uppsala. Nej, den har inte kommit till Örebro ännu...om den någonsin gör det.

Nya jeans. Har använt ett och samma par svarta cheap monday i snart 1 år nu.  Här önskas också ett par med högre midja. Helst Acne då men kontot tillåter nog inte. Får bli några budgetvarianter. Typ cheap monday igen. Vet att de har schysta med hög midja.

Hängslen. Har aldrig varit så sugen förrän jag såg den här tjejen. Grymt stilrent. För övrigt har jag nyss upptäckt outfits.se. I like it! Funderar på att skaffa en sida där. Narcissismen hägrar!

Tjockare armband. Har haft tunna ett bra tag nu. För tankarna tillbaks till mina år som festivaltjej. Jag bodde bokstavligen i ett svart rockersarmband som jag hade sytt själv. Det lite rockigare modet känns rätt just nu.

Kommentarer:
Postat av: Malin

din önskelista skulle kunna va min... hm, undrar varför vi har samma smak??? ööööhhhh mode suck egentligen, när man tänker efter. men så jävla kul ändå. du måste helt enkelt komma hit o shoppa med mig i vår, jag behöver nån modemedveten själ att shoppa med. nån som skiter i märken o grejer, som bara vill va trendig. mina kompisar här är antingen totalt omedvetna om trender, eller alldeles för märkesberoende för att följa trenderna. jag säger inte att man måste följa alla trender, god no, men dyrt behöver inte betyda fint. min bästa kompis här vägrar att handla på topshopr för att det är billigt. HELLO, tom kate fucking moss älskar det o ska designa för dem. KOM HIT, IM BEGGING YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MISS YOU nåt otroligt!!!!!!!!

Postat av: Malin

o då menar jag egentligen mode sucks, s:et bara sprang iväg nånstans när jag skrev... det ville helt enkelt inte va med o vad kan man göra liksom????

2007-01-17 @ 01:25:24
URL: http://malingoesenglish.webblogg.se
Postat av: Malin

o så måste jag bara tillägga att jag är måttligt alkoholpåverkad och har inte stenkoll på vad jag skriver, men bara för att grammatiken inte håller helt o hållet betyder det inte att innehållet inte betyder det det låter som. eller nåt. really, even in my head i make no sense. i should just shut up and go to bed. night night sweetie!

2007-01-17 @ 01:27:27
URL: http://malingoesenglish.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits