Bär ner mig till sjön vettja

I veckan hade jag, Matilda och Malin en minireunion. Det var meant to be att vi skulle vara i Göteborg men på grund av diverse ändrades planerna och de hyste in sig på mitt golv i två nätter istället. Det var livat, det var glatt och det var sannerligen blommor i morsans hatt. Här kommer bilderna...

 Det började med en sedvanlig runda på stan samt glass i kungsträdgården i ett, trott eller ej, soligt Stockholm.

      Sen gick vi hem och gjorde en astrevlig sallad som avnjöts tillsammans med diverse alkohol på ett av Stockholms finaste ställen med grymmaste utsikten, 5 minuter från vår lägenhet.

   
Vi fortsatte hemma med mängder av trams, flams och snack.

  
På vägen ut sjöng jag & Matilda den gamla musiklektionsslagdängan "bär ner mig till sjön" ( Malin hade aldrig hört den, typiskt skåningar). Malin knöt skorna en miljon gånger istället.

 Vi hamnade på mysigaste stället på Götgatan, Indigo. 

  Kvällen avslutades med grekmat på Medis. Yummie!

 

Dagen därpå var det Söderrunda som gällde. Vi hann med hela fyra butiker på 5 timmar. Vi pausade på Montmartre.

 Jag = wannabe en av de där tvillingarna i Matildas Myrornafynd. Tyckte hon kunde lämnat den åt mig. Jag menar, hur kallt är det i Sydney egentligen!?!

 Sen gick vi hem och drack ur typ världens största vinflaska.

   
Marie Laveu & Morfar Ginko förärades besök den här kvällen.

Snipp, snapp, snut, så var sagan slut. För den här gången.













Kommentarer:
Postat av: Johanna

Hej!
hmm, ja jag började undra vart någonstans du höll hus!? Om du hittar biljetter mellan 18-20 vore det bäst. Har nämligen fått reda på att jag har ännnu en tenta, nämligen den 19 juli. Suck! Jag känner mig inte ett dugg motiverad. Varken Hanna eller jag kommer att få tillräckligt med poäng. Men du du tog du alla poäng i USA? Det funkar iallafall med csn eller? Bara man har 75% va? Tokigt! vill inte plugga mer nu! Vill hem! kram från johanna

Postat av: Matilda

Eyy, najs sammanfattning! Det var skitkul! PUSS på dä!!

2007-07-12 @ 22:39:45
URL: http://blanc.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits