Boyanforpresident!

Var i Örebro i helgen för första gången sedan jag flyttade. Kändes..skumt. När jag & A tågade in på Fredsgatan var det så påtagligt hur liten staden är. Hur kan en mataffär exempelvis stänga fem på eftermiddagen?
Jag fick frågan ifall jag saknade Örebro något. Men nej. Det börjar snarare kännas som att jag aldrig bott där. Eller som att det var väldigt väldigt längesedan. Som en resa i en annan tid.

Vi gick på Björnstugan och dansade till hits. Jag & Anja hade egen förfest innan med tvillingsnack. Det var kul.

Dagen därpå åkte vi båt på Hjälmaren.

   Vilken hunk.

På söndagseftermiddagen träffade jag Glenn&Bettan för fika på Gröna Grodan. Glenn&Bettan är nog det härligast paret på jorden.

Idag var mamma,pappa plus bror på besök. Har inte träffat Erik på länge. Vi snackade Boyan & Aktar som vanligt & han fick sin Alice Cooper-autograf jag fixade på jobbet. För att fira Emmadagen gick vi & åt indiskt. Det var gott fast nu har jag ont i magen!

 Bro är bäst ingen protest. Fyller 18 i år. Galenskap.

 Glömde nästan att jag köpte det här bandet för 10 kronor i en affär på Hornsgatan som var fylld med bara band och rep i olika färger & former. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det men jag tycker att det var ett väldigt trevligt band.

Godnatt!





Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits