medelmåtta en masse

Försöker lära mig photoshop. Sjukt svårt och noll tålamod. Jag vill kunna saker direkt. Så har det alltid varit. När inte belöningen och tillfredsställsen kommit direkt har jag dragit mig ur. Det är synd för det är många saker jag sysslat med, och som jag säkert kunnat bli riktigt bra på om jag bara givit blanka fan.

Baletten. Pianospelandet. Snowboardåkandet. Gitarren. Spanskan. Visst, till en viss gräns. Men inte så mycket längre.

Men nu jäklar! Jag ska bli bäst i världen på photoshop.




Kommentarer:
Postat av: rosanna

jag har lärt mig hur man ändrar storlek och från rgb till cmyk nu iaf! med lite hjälp förstås... =) men jag håller med, photoshop är svårt o man blir irriterad för inget funkar som man vill. åker till halmstad på mån i ca 1v. fika sen? pok

2007-07-24 @ 16:13:44

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits