Day off Topshop

Idag är jag ledig. Sköntskönt. Tidsoptimist som jag är har jag planerat in en miljon saker. Frågan är om någon av dessa kommer bli av dock. Har nämligen en hemtenta som ska in på fredag som jag inte börjat med. Det ser ut som ett 4-timmarsjobb men är förmodligen 4 gånger så mycket. Jag som bara vill glida omkring, sätta mig på något mysigt kafé i närheten, läsa & planera. Fixa i allt som inte är klart i lägenheten. Ska köpa ett skitsnyggt kakfat på Indiska att ha smycken på. Dessutom är jag säkerligen blekast i Sverige efter otaliga dagar i en luftkonditionerad butik så lite sol skulle inte skada men vädret är faktiskt pissigt. Bra för min hemtenta kanske...

Ska på Afterwork med Heidi i eftermiddag iaf. Får se om det blir den nya klänningen då. Första plaggen på jobbet är köpta.  Yes, så länge har jag kunnat hålla mig. Köpte den här underbara "strandklänningen" i M/L ( tänk väldigt oversize med tajts och tröja under) samt den här bastoppen . Behöver lite kläder att ha när jag jobbar.


Igår var Sofi Fahrman (liten och späd inte alls lång man skulle kunna tro)  och jobbade och plockade ut kläder. Tex. den här byxdressen från Kate Moss (snygg faktiskt, annars har vi sjukt många fula byxdressar som ingen köper).
Vi fick också in nya delar från Kate Moss-kollektionen. Den där klänningen är ju en kopia av en som Kate syntes i för typ 3 år sedan och som blev så hypad ( hittar ingen bild). Tyckte den var så snygg då, men nu vet jag inte....Tycker det är svårt att köpa för "fina" klänningar. När ska man ha dem?

Oj, halva inlägget handlade om topshopkläder. Redan hjärntvättad?


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits