hemtentahat

Jag hatar verkligen min hemtenta just nu. Alltså på riktigt hatar. Och jag kommer mig inte för att skriva skiten. Motivation lika med noll. För tillfället sitter jag faktiskt och funderar om jag ska göra ett ordentligt ryck, sitta hela kvällen och gå upp tidigt som bara den eller strunta i den helt & hållet. Jag behöver känna att saker är meningsfulla för att få motivation och det gör verkligen inte det här men sen far tankarna runt i huvudet. Kommer det synas på papper när jag ska söka jobb i framtiden? Knappast kommer det falla på en 5-poängare i statskunskap men man vill ju vara fläckfri. Man vill ju vara perfekt.

Fuck.


Kommentarer:
Postat av: Heidi

Emma memma vad sägs om lite sushi nere vid vattnet vid hammarby sjöstad nån dag :)?

2007-06-17 @ 13:44:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits