Hornsgatan in my heart

Efter två dagar på Hornsgatan har jag redan hittat två megabra hak. Det första är en kaffebar vid namn kaffebaren. Oh yes det är verkligen en kaffebar. Kommer bli många ice-latte to go för en tjuga från det stället. Ljuvligt! Det andra är en butik som säljer danskläder precis bredvid oss. Helt sjukt mycket snygga tajts, fräsiga bodies, coola nagellack, neoniga snoddar & schyssta benvärmare. Har sett ut ett par glansiga ljusblå tajts på rea som jag ska köpa när NA-pengarna kommer.

För övrigt har A åkt hem till Örebro för att spela match & det är sorgligt. Idag har vi hängt omkring på butikerna häromkring & ätit lunch i solen. Judit man Second hand & Judit Second Hand är båda guldgruvor även om jag ställer mig lite skeptisk till att de säljer ut shorts från
Stradivarius för 300 kr. Ja, alla ni som varit i Spanien vet att det är en mer ungdomlig och billigare variant av Zara. Försöker de lura alla små Söderbrudar?

På tal om Zara. Idag ska jag med BankEmma dit och köpa kostymer åt henne. Tackar min lyckliga stjärna att jag slipper bära sånt på jobbet....Sen får vi se om det blir lungt ikväll. Skulle kunnat varit upplagt för fest men jag jobbar faktiskt imorgon.

Ciao!


Kommentarer:
Postat av: becca

hej emma! älskar kaffebaren.... min syster bor granne med dem! vill alltid gå dit!

2007-06-06 @ 10:26:01
Postat av: Ulrika

Hej gumman!
Hallå gumman! Va kul att höra att du trivs redan...=) Förstår att du hade fullt upp me packning o så i söndags, men vi cs säkert snart igen. Du ska ju hälsa på mig i Gbg om nga veckor...vi får boka ngt datum.Har ju tenta imorrn, så det är mest plugg nu som väntar. Jag som bara vill va ute o njuta av sommarvärmen, men men det kommer bättre tider...
Vi hörs, lycka till på jobbet!!!
KRAMISAR

2007-06-06 @ 12:40:59

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits