lite andrum tack


Håller precis på att plocka ner allt från väggarna inne på mitt lilla "kontor". Uschusch. Sadsadsad. Snart börjar en ny epok. Pennybridge is over...Men Stockholm kommer bli grymt. Det känner jag på mig. Dit har jag velat så länge nu.

Veckan som gick har varit konstig. Det är precis som innan jag åkte till USA. Saker precis hela tiden och ingen tid för eftertanke alls. Jag avskyr att inte kunna reflektera före en stundande föränding. Istället går allt i rasande fart och plötsligt står man där med resväskan i handen.

Men det har varit en bra sista vecka också; Födelsedagsfirande, Tapaskäk med Emmy, sista vårdjobbet ever, sömniga uppsatsoppneringar, lunch med Lotta, planering av artiklar till 019, fika med Jenny på George. Och igår klippte jag mig. Tyvärr är min kamera fastligt sönder men det blev en "sviktande" pagé. Är nöjd även om jag får för mig att jag ser ut lite som Robyn när hon slog igenom. Speciellt när jag har mina Reebok-skor.

Ikväll blir det O'learys, Björnis eller bartömning på Kåren, imorgon mer flyttförberedelser, fotbollsfest och sen på söndag bär det av...



Kommentarer:
Postat av: Malin

spannande! kommer bli kanon tror jag! jag dar ocksa pa sondag, lamnar bournemouth bakom mig forever. kommer kanske tillbaka pa besok, men nu ar det fardigbott har iaf. kanns skont! ska kolla pa tva rum i london pa sondag, sen sova hos min aupairfamilj till mandag och aka hem till sverige. NAJS! lycka till med all flyttpackning, vet precis hur roligt det ar. not. c ya soooon:) xxx

2007-06-01 @ 20:04:45

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits