Sun is in the sky alright

Har hittat ett nytt favvofik. Café Montmartre. Åhh mysfaktor 100. Precis som på filmen ( måste fan köpa den, en av få filmer man faktiskt vill ha enligt mig). Satt där, sippade latte och pluggade. Men det blev mest planeri. Som ni vet är jag list - och anteckningsbokfascist. Var bara tvungen att inviga min nya snygga.

Skrev massa listor.

Tex:

Saker jag vill göra

lära mig photoshop
göra om min blogg så den blir sjukt snygg & personlig
upptäcka allt i Sthlm - skärgården, alla stadsdelars guldkorn, parker, Second hand, barer, hak
gå på street marknad på Hornstull
skriva för ngn tidning
fixa min myspace
starta ett projekt av ngt slag, vet inte vad ännu, men något roligt och kreativt.
ha en get together-kväll med alla vänner med egna tapas och hemmagjord Sangria
gå på gratis Friskis & Svettis i Tantolunden
göra fotoalbum
fixa i lägenheten
lära mig sy
gå en sykurs
gå kurs i alltmöjligt
få en ny kamera av någon alldeles gratis


Resor jag vill göra

Åka till Uppsala, träffa familjen, se på Elins valpar & gå på Bryggan (ska jag snart)
Dra till Malmö & hälsa på Malin  ( ska kanske)
Åka till Göteborg och träffa/hälsa på diverse ( ska jag)
Ha en helg i Örebro; Sola på Annkis baksida,  åka ut med båten, gå på babar, träffa Terese & Robin ( ska jag ngn gång)
Ta en långhelg till Berlin och se hur Johanna har det ( ska jag förhoppningsvis också göra)


Behöver mer tid helt enkelt.
Sen gick jag till Eden och köpte billiga lotions och sånt. Men de hade bara jättemiljöfarligt tvättmedel så jag fick besöka Hemköp också ( någon måtta får de ju vara) och där såg jag att nya Modette hade kommit. Faan. Den ligger i brevlådan på Fredsgatan ( säkert ihopknöcklad också. bajs).

Nu ska jag lyssna på Lilly Allen och laga lite mat. Adios!



Kommentarer:
Postat av: Malin

nä snalla inte lilly allen... such a chav! hehe jag har blivit skadad av att bo i det engelska samhället tror jag..
fan va du planerar, det borde jag också göra. en resa hit får du gärna planera, as long as it happens nån gång efter den 24e... kanske lite ont om tid där när vi ska till götet med... aber über, du gör som du vill liksom! hade varit skoj iaf! kram

2007-06-14 @ 08:21:34

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits