The day of today

Dagens

bästa: vi bytte skiva på jobbet. Ut med "Born in the 80'es" ( jasså, ni tycker den är bra? Försök lyssna på den hundrasjuttioelva gånger på en dag så ska vi se vad ni sen tycker...) och in med Feist och annan mysmusik.

uppgradering: jag fick hänga med skoElin på skoavdelningen. Det var kuligt om än lite segt. Fast inte alls som på Barratts där vi var typ fem anställda per kund i en 15kvm stor butik. Roligast var att göra iordning displayerna; I'm a natural!

kommentar: ButikschefsIda vid lunchen till mig "åh pasta carbonara" varav jag svarar "nej det är mest ärtor."

godaste: min kvartsrastsfruktsallad med keso.

kändisspotting:
Isabell Sollman ( hon som var Camilla och ihop med Daniel i slutet i Skilda världar; Kolla värsta listan, Wikipedia är fan fascinerande)

ickehurtbulle: jag. Inte direkt svårövertalad till att skippa Friskis&Svettis i tanto för att istället shoppa. Eller vad säger du Heidi?

slösa: Jag. Sure. Det var rea hos oss & favoritplaggen låg väldigt mycket i farosonen. Men på torsdag är det 50%-dag för personalen. Dock inte på rean. Förmåner någon?

shorts: De preppy randiga 90talsshortsen från Beyond Retro i alla grälla färger du kan tänka dig. Som hämtade ur sällskapsresan ( alltså något som någon av seglartjejerna skulle kunnat ha på sig, filmen är för övrigt värsta modeinspirationen, tro det eller ej..) Men jag vågade inte köpa.

möte: Jag står i kön till att betala tunnelbanan. Vänder mig om och där står DublinElin i egen hög person. Häng snart! yesyes.

avundsjuka: På A som är på Hammarby-Djurgårdenderby ikväll. Jag vill också! Men jag ska powerwalka till Horntulls strand istället. Inte completely wrong det heller.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits