the morning has broookeeeeen

En sån där skön morgon ( ledig idag, på något sätt är det skönare att vara ledig på vardagar för helgerna är alltid så inplanerade). Har inte sovit för länge eller för kort. Har redan hunnit ladda två tvättmaskiner. Nu ska jag sätta mig och äta frukost tillsammans med P3 morgonpasset & SVD (yes, har äntligen lyckats adressändra).

Sen blir det lite plugg. Har eventuellt kommit på en vinkel som skulle kunna vara riktigt klockren. Måste göra lite research först ( tycker ni att jag är seg? kanske, men jag vägrar göra en uppsats för sakens skull, vill göra något "kul" av det). Eller så blir det att jag tröttnar & totar ihop något bara för att kunna ta den där jäkla examen...

Efter det vill jag vara lite kreativ. Får se vad jag hittar på.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits