thisperfectday

Perfekt dag för tvätt & hemtenta. Gick upp 8 imorse ( woawoa!) för att inviga tvättstugan och har sedan ( nåja) suttit med tentan. Försökt iaf. Fan. Mitt mål är att bli lika effektiv som den här tjejen . Vad mycket gjort jag skulle få då...

 

Igår eftermiddag efter att jag hade inhandlat det snygga kakfatet ( kan inte sluta prata om det, det är så fint) möttes jag upp med Heidi & Maja för en kort Afterwork i Sofo. Vitt vin och pyttesmå vårrullar på Koh Phangan blev det. Samt en massa planer. Maja verkar omöjligt ännu mer galen än jag. Men det är sant som hon sa " det är så lätt att komma in i vanliga rutiner, och då blir det som Örebro". Truetrue.

 

Sen gick jag på bio med älskling. Vi såg Ocean's 13. Jäkligt bra fast Anders somnade hela tiden. Går upp kvart i fem varje morgon stackarn.

 

Nu ska jag hämta tvätten, plugga vidare & äta glass.


Kommentarer:
Postat av: coffe

en asu tshirt ligger och väntar på dig här! =)

2007-06-14 @ 12:06:36
Postat av: Ellen

Hej Emma! Låter som en skön dag. Kul att du länkade till stafettintervju med Karro. Hoppas allt går bra på Topshop :) Kram Ellen

2007-06-14 @ 20:55:56
Postat av: Anna J

Hej Emma. Dagens sannaste ord är nog att om man inte har mycket att göra får man inget gjort. Veckan har för mig försvunnit jättesnabbt - mycket att göra och en del gjort. Jag ser faktiskt fram emot helgen mycket. En kompis kommer snart med bussen så jag ska unna mig att gå tidigt idag. Ha det!

2007-06-15 @ 13:48:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits