Don't talk shit about me, and my (skunk) generation

Idag när jag googlade mig själv (jag vet, hyffsat narcissistiskt) hittade jag förutom massa trista Kulinfo-dokument min gamla skunk-sida. Helt sjukt! Internet är verkligen en värld för sig där vadsomhelst kan ligga kvar och damma. Skunk kan ju sägas vara dåtidens MySpace (läste förresten i gratis-tidningen Rodeo (som för övrigt är jäkligt bra, de hade en hel artikel om hur bra Nelly Furtados låt Say it no är, och den är magisk) om "Myspace-generationen" och jag funderade lite på om jag är en del av den. Tror inte det. Jag menar, jag har inte ens en My space-sida). Snarare tillhör jag Skunk- och Lunarstorm-generationen.

Här kommer ett utdrag från min skunk

Intressen

ÅKA BUSS 
åka pulka
alkohol är gott (:
äta isbitar
äta marmeladbollar
Dricka Julagrogg
eivans skinnjackaffär
festa
festa så att man
GOGGOMOBILER
ha på mig min röda alfonströja
inte skolans datorer
inte vara hemma
internet suger
kimi&stefan-dialekt
kolla på de 3 vännerna & Jerry
med Greta Af Schlipsen
mina adidasskor
önska med Ingrid önskespö
prata i telefonen
ramla ur sängen
säga ofta med Suss puss
SKRATTA
skratta åt folk
snowboard
SNOWBOARDKILLAR
steve & brandon-hälsning
tänka på killar
TE
titta på 84:or
VANILJPARVELN FRÅN GLUTT
vara med mina söta vänner
vara på hultsfred


Kan tippa på att jag var typ 16 år. Andra kommentarer är överflödiga.


BTW: Rubriken är ännu ett citat från en Limp Bizkit-låt. Tyckte det passade in i sammanhanget.   

Kommentarer:
Postat av: Ullis

Hej Emma!
Snacka om flash backs! Jag gick in på din skunk sida och hitta min till slut! hehe vad kul att den fanns kvar. Hoppas ni får kul i helgen. Jag hade gärna följt med men jag har för mycket att göra.
Så hade vi iaf vart 4st. Nästan lika många som din vän Anja!! ;)
Kram på dig!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits